Besök..

Fick lite förmiddagsbesök av Katrin, Mia och goa Tess. Alltid lika trevligt och Caspian blir överlycklig när dom kommer. Han passar även på att köra lite med Mia hihi.
Så förmiddagen har vi varit ute, ätit lunch och glass och massa kaffe och tjöt.
Nu är det lite vila för Caspians del, Meia är det full rulle på:))

Vakna med the voice hade en status med frågan om vad folk stör sig på. Många som svarade lika och många svarande att dom störs sig på folk med barnvagn, barnvagn på bussen osv. JAG stör mig på dom som i sin tur stör sig på oss, barnen är väl våran framtid?
Dom störs sig även på pensionärer som är långsamma osv, låt dom för guds skull vara!!!

Så, er stör jag mig på!

Nu ska jag roa Meisan:))
Tack för det fina besöket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0