25/5

Vilken härlig dag det varit, vi har haft farmorn på övernattning då vi grillade och hade det mysigt igår, så jag passade på att ta hennes hjälp med att plantera blommor ( äntligen) , så nu är det fint i blomlådorna som jag dessutom köpte förra sommaren men blev aldrig något planterat. Men nu jäklar kom de upp. Tack för hjälpen :))

Sen har vi bara myst ute och grillat idag igen, barnen på underbart humör så vad mer kan man begära? Mina små hjärtan <3

En helt annan sak är ju att jag tyvärr följer BB slaviskt, fråga inte varför men så är det. Och för er som också tittar, jag håller på att bli skogstokig på den där Annica, dra mig baklänges vilken jobbig människa!

Nåja, med det sagt får ni en bild på blomman som blev över så fick bli att hitta något till den. Dock så började den redan bli lite dålig, plocka plocka så blir den snart fin igen:))
Ge mig gröna fingrar, nån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0