11/5

kom på igår att jag faktikt har en blogg, ingen aktiv men den finns där. Tänkte jag skulle börja blogga igen och igår hade jag sååå mycket att skriva om.
Idag? Som bortblåst.
Tunghäfta kallas det kanske hehe.
Har ju läst genom gamla inlägg när Meia var liiiten bebis. Nått som fick mig att skratta (läs gråta) var ju om allt detta skrikande hon har för sig, om att jag har skrivit att det blir bättre. Vänder vid 3-4 månader.
Hon är nu 7 månader, och något vändning har jag inte sett till.
Trodde hon skulle bli nöjdare när hon är med mer och tar sig fram osv. Vilket hon gör, hon kryper,sitter själv, kan sätta sig upp själv, står och går runt möbler. Hallå, tror hon missat detta med nöjdheten haha. SUUUUCK!
Börjat ge henne mjölkprodukter, tycks inte få ont i magen men däremot får hon utslag över hela kroppen, "fläck" liknande utslag.
Återbesök på barn. 21 maj så vi får se vad som sker härnäst.
Idag har vi haft Mia och Tess på morgonkaffe, goare unge får man ju leta efter. Framtida bästis där tror jag hehe.
Snart blir det iväg och hämta prinsen på dagis, efter det ska vi hälsa på mormor.
Hänt en hel del sedan jag skrev här men får berätta aaalllt när jag har mer tid, jag hör min dotters ljuva stämma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0