28/10

Godmorgon världen!
Testar ett kort inlägg från mobilen:)

Känner mig ovanligt pigg idag, kanske för att jag väntar på något gott hihi.
Min älskade kusin som för ett år sen flyttade till sin kärlek i Sundsvall för ett år sedan kommer "hem" ikväll !!! :D Galet hur mycket man kan sakna någon, och längtar efter att få träffa hennes 2 underbara barn !

Morgonen har varit lugn, Meia ligger och sover och Caspian är allmänt go och leker. Märkte även att jag måste börja tänka på vad jag säger, sa shit förut och gissa vad som kommer ur min sons mun?! Hmm!

Dagiskortet har även kommit, blir så stolt över honom, stolt över att vara hans mamma! Så fin våran prins <3

Idag tänkte jag att vi skulle besöka moster Jessica och hennes barn. I eftermiddag åker jag in till mamma och hälsar på henne, även en tur till biltema för att köpa några till kartonger, snart flyttdags ju :O


Kommentarer
Postat av: veronica

Va så kul att träffa dig <3 Synt man hade häcken full, och dagarna gick alldeles för fort! Inte lätt hinna med allt med liten! Hade velat träffa dig och umgåtts mer än vi gjorde :-( Men så glad vi han ses lite iallafall!! Underbart söta barn har vi fått båda 2 :-)

Lovar ska inte ta ett år till nästa gång innan vi ses! Och kommer inte vi upp hoppas jag ni kan komma upp nångång framöver och hälsa på oss och maggan :-)



Kram Kram Love you <3

2011-11-09 @ 08:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0