7/11

Kanske dags för en liten uppdatering.
Dagarna flyger förbi och idag är vår prinsessa 1 månad.
Hon gör framsteg varje dag och Caspian är så duktig. Pussar och kramar och vill mer än gärna ha henne i knät och gosa.. Mina älsklingar <3
Trots denna lycka är våran vardag just nu mer eller mindre ett kaos, att få in nya rutiner med 2 barn lär ta sin tid, men allt slit i håret är värt då kärleken till våra barn är obeskrivlig!

Under denna månad har vi även hunnit flytta, skönt med större. Christer och Pontus slet som djur.
Dom gjorde ett kanonjobb, snabbt och smidigt.
Tackar även Lillemor & Sandra för deras hjälp med städet. All hjälp vi fick var guld värt!
Insåg också att folk pratar mycket men det är lite verkstad. Ingen verkstad alls skulle jag säga, men det positiva är ju att "då vet man" =)

Med det sagt kan jag ju tala om att jag fallit i träsket, wordfued. Jag blir dock lite yr i bollen mot slutet med alla bokstäver, men visst jag får ju hålla med om att det var rätt kul ändå. Men jag kommer nog att ta bort det om en tid då jag förmodligen hunnit tröttna. =)

Nej, ta vara på dagen.

Kommentarer
Postat av: Magda

På tiden du uppdaterar!!

Ja du ni har en del att stå i!! Jag är inte så avis på er ;) Men vi flyttar ju snart o då blir det kaos!

Man kommer nog aldrig undan det ständiga snacket om en :/

Jag har spelat ett tag men blev less men nu spelar jag lite igen.



Puss o Kram

2011-11-07 @ 10:55:04
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja jag vet vad ni har att göra hehe! Skönt när det är gjort!! Nej inte det heller, flera som skulle hjälpa till med både bäring o städa men när det väl kom till krita såg vi inte skymten av dom :) men som skrivet, dom kan inte förvänta sig någon hjälp tillbaka hihi!

2011-11-07 @ 10:58:01
Postat av: veronica

Hoppas du inte tog illa vid jag inte hjälpte till som jag pratat om jag trodde jag skulle hinna med! Men tiden rann iväg och va fullt upp hela tiden däremellan soving och mating, halloween fixet på barna, och massa mer(stessmagen visade sig direkt)!

Men hoppas det inte va mig du syfta på :-)

Kram

2011-11-09 @ 08:48:38
Postat av: Helena

Veeeeeronica herregud NEJ, jag sa åt dig att inte hjälpa ! Nej, absolut inte dig hehe.

Vi saknar&älskar er!!

2011-11-09 @ 11:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0