15/11

Första leéndet har anlänt på min lilla skrutta.
Underbart att se henne le (då det inte är magknip). <3
Igår hade Meia en riktigt vaken dag, skulle bara sova i min famn annars gick det inte an, hade jag kunnat hade jag haft henne runt mig heeeela tiden, men tyvärr har jag en annan vilding att ta hand om.
OCH på tal om Caspian, herregud säger jag viken trots han är inne i. Bara skriker,gråter och vägrar lyssna. Stackars grannar som får lyssna på honom dygnet runt.
När är det över???!
Han gör mig riktigt gråtfärdig, som TUR är så är han ett sånt charmtroll att han lyser upp min dag ändå med sitt skratt,kramar och pussar, man smälter som is.

Kan ju också nämna hans framsteg, han pratar och gör sig förstådd hela tiden, jätteduktigt i talet. Vilket gör det lite lättare då man förstår honom, speciellt nu när han är som han är.
Han har även börjat gå på toaletten, mot egen vilja.
Kom bara en dag och tog av sig blöjan och ville kissa på toa, vilket han också gör.
Så nu är dom allra första kalsongerna inhandlade, mammas stooora kille <3

Igår firade jag och älsklingen 2 år som förlovade, blev dock inte så mycket "fysiskt" firande då han jobbade rätt sent och sen var inte barna isäng förrän sent. Får bli en myskväll till helgen istället då det kanske blir lite mer tid över.

Men nu ska jag fortsätta med städet, men tar allt i lugnan ro då vi ändå inte ska göra något speciellt sen utan har hela eftermiddagen på mig, får passa på att slappa lite medans C är på dagis.
Så orkar man mer :)

Kommentarer
Postat av: simone

trottsen är bara en början ;)

vänta på 3 års trottsen :P



och jag har och vänta mig med antar ja..för hallelulja va gossen här hemma härjar..kan inte förstå hur man kunde tycka de va fullt upp med ett barn?!!

2011-11-15 @ 19:10:21
Postat av: Helena

Nä meeeen nej, vill inte mer :/

haha eller huur, ett barn var att en dans på rosor ändå!



2011-11-15 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0